A termék cseréjének folyamata
Munkatársaink minden esetben kesztyűt és szájmaszkot viselnek, és minden higiéniai szabályt betartanak, így tudjuk garantálni a folyamatos kiszállítást a járványhelyzet ideje alatt is.
A terméket az alábbi módon tudjuk cserélni:
Visszaküldöd a csomagot benne a termékkel, és a számlára ráírod, hogy milyen méretre (vagy esetleg termékre + méretre) cseréljük azt. A kért új méretet mi visszapostázzuk neked a terméked beérkezését követő 1 munkanapon belül. (A szokásos 990 Ft + 390 Ft-os áron.)
Alakformáló bugyik esetén a kibontott fehérneműs dobozokat a jogszábályok értelmében nem áll módunkban visszavenni vagy cserélni.
A csomagot az alábbi címre kell nekünk visszajuttatnod: 6800, Hódmezővásárhely, Károlyi u. 40.
Továbbá tájékoztatunk, hogy a visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli, az esetlegesen utánvéttel feladott termékek átvételét megtagadhatjuk és a csereigényt is elutasíthatjuk.
A visszaérkezett termékeket minden esetben megvizsgáljuk és elbíráljuk a csereigényt.
Amennyiben a termék sérült/használt vagy a címke el lett távolítva a termékről, abban az esetben nem áll módunkban azt cserélni.
Fontos!
- köteles vagy a számlát is visszaküldeni;
- amennyiben a termék megvizsgálása után kiderül, hogy valamelyik termék hibás, akkor a termék cseréjét megtagadjuk és a terméket utánvéttel visszajuttatjuk számodra, melynek költsége 990 Ft szállítási költség és 390 Ft utánvétkezelési költség;
- amennyiben a visszaküldött csomagot nem veszed át, azzal lemondasz róla;
Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a csereigény során bármilyen visszaélést tapasztalunk, akkor bármikor, indoklás nélkül elállhatunk a cserétől.